Sexy Pink Heart



Selasa, 2 Julai 2013

PANTANG LARANG KETIKA BERJAMU SDM-MT

LECEHNYA PANTANG!!!!!

TUNGGU....LET ME EXPLAIN...

1. AIS

Ais merupakan penyumbang utama masalah rahim kembang,berair,sejuk sekaligus menjadi punca utama masalah keputihan,faraj terlalu becak da berbau. Bagi lelaki pula,pelancaran darah yg kurang mantap boleh menyebabkan zakar lemah, ovum/sperma kurang berkualiti, dan air mani mencair. Tak guna jika anda merawat tapi punca utama anda gagal atasi.

2. DURIAN

Bukan langsung tak boleh makan durian. Jangan ambil jamu makan seperti Mrzack Power Bro, Jamu Dewi Dara,Jamu Dewi Suci,Jamu Dewa Sakti pada hari anda teringin makan durian. Sedia maklum durian boleh memanaskan badan dan begitu juga herba. Risau anda akan terlalu panas.. Nasihat saya,jika teringin nak makan durian pada hari itu,jangan makan jamu. Produk penjagaan luaran dibenarkan.


3. AIR KELAPA


Air kelapa akan meneutralkan herba dalam badan. So no point anda makan jamu tetapi in same time anda minum air kelapa. Produk penjagaan luaran dibenarkan.


4. ALKOHOL

Alkohol tidak boleh bertembung dgn bahan herba dan akan mengakibatkan komplikasi dalaman. Lagipun tidak baik utk kesihatan dalam masa jangka panjang.

5. PRODUK DIET
NO NO NO.... walau apa pun produk yang berunsurkan slimming atau diet amat tidak dibenarkan utk anda ambil sekali dengan jamu2 makan SDM. Ini kerana supplement2 diet akan membakar kalori dan lemak dan dgn kehadiran jamu,pertembungan bahan akan menyebabkan salah satu produk tidak berfungsi dgn sempurna malah dikhuatiri akan mengakibatkan radangan atau komplikasi yang tidak diingini pada jangkamasa panjang.

6. AIR BERKARBONAT
Kandungan asidnya boleh menolak khasiat herba dalam badan. Tidak digalakkan meminum air karbonat sekali dgn jamu2 makan SDM. Produk penjagaan luaran dibenarkan.

7. IUD KURANG SETAHUN

TIDAK DIBENARKAN hanya utk wanita yang ingin mencuba produk JAMU DEWI SUCI SAHAJA!!! Ini kerana jamu dewi suci akan mengecutkan rahim sekaligus memberi tekanan kpd IUD dan akan menyebabkan luka di dlm rahim dan pasti ini tidak bagus utk mereka!!

8. PRODUK2 YG MEMPUNYAI KANDUNGAN HERBA SELAIN SERI DEWI MALAM.

Ini kerana ade sesetengah herba tidak boleh bercampur dgn jenis2 herba yang lain. Kami tidak pasti kandungan herba yg digunakan oleh produk lain dan ini akan memberi kemudaratan kpd pengguna SDM jika bercampur. Pastikan anda sudah berhenti mengambil produk jamu selain SDM selama sebulan sebelum menjadi pengguna SDM utk memastikan kandungan herba sudah berkurangan di dalam darah anda. Produk penjagaan luaran SDM dibenarkan.

DAPATKAN NASIHAT DARI SAYA TERLEBIH DAHULU JIKA KURANG PASTI DAN KURANG FAHAM ATAS PENERANGAN YG DIBERIKAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan