Sexy Pink Heart



Selasa, 2 Julai 2013

MAGIC ESSENCE SLIMMING




MAGIC ESSENCE SLIMMING (MES) 100gm: RM36/ RM39/ $ 18.00 B/S
-Mengelakkan parut seperti rekahan selepas melahirkan anak
-Memecah lemak & menjadi scrub
-Menanggalkan sel-sel kulit mati
-Menghasilkan kulit yang cantik, tegang, licin, lembap dan gebu
-Membantu menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam
MAGIC ESSENCE SLIMMING (MES) 100gm: RM36/ RM39/ $ 18.00 B/S
Fungsi :
:~ slimming pecah lemak
:~ menanggalkan kulit2 mati
:~ vitamin utk kulit dari pegaga bg mengelakkan parut seperti rekahan selepas beranak
:~ gunakan sebagai scrub seluruh badan
:~ menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam

:- Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

:- Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

:- Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.
Cara guna:
Digunakan diseluruh tunuh digosok di mana-mana bahagian yang berlemak, bahagian berperut, celah kekotoran degil, badan berjerawat batu dan berbiji. (biarkan sabun kering di badan sebelum bilas)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan